تشخیص کیفیت موکت, خرید و فروش موکت, صادرات موکت, موکت پرزبلند نرم کف

خرید فروش توزیع صادرات عمده انواع موکت پرزبلند و غیره

خرید فروش توزیع صادرات عمده انواع موکت پرزبلند و غیره

به سایت بازرگانی نرم کف خوش آمدید برای مطالعه و دانستن درمورد موکت های پرزبلند مطالب زیر را با دقت مطالعه فرمایید که بهترین خرید را داشته باشید

 خصوصیات موکت های پرز بلند برای اتاق کودک

“بسیاری از مشتری‌ها پیش از دیدن موکت پرز بلند تصور می کنند که این محصول، موکتی با پرزهای ژولیده و بلند است که وسایل کوچک در لا به لای پرزهای آن غرق می شود و اگر قاشق یا چنگال در هنگام ناهار یا شام از دستمان روی موکت بیفتد ، برای پیدا کردن اشیای کوچک مصیبتی خواهیم داشت.
شاید این تصور کمی به واقعیت نزدیک باشد ولی نه همیشه. در واقع برای تولیدی های مختلف، موکت پرز بلند تعریف های متفاوتی دارد.
ارتفاع پرز موکت های پرز بلند ، متغیر است و معمولا از 10 میلیمتر تا نهایتا 20 تا 25 میلیمتر است. در نتیجه میزان ارتفاع هر موکت به تولید کننده آن مربوط می‌شود.
به هر حال موکت پرزبلند ، علاوه بر اینکه موکتی لطیف، نرم و راحت است، با ظاهر شیکی که دارد، دکوراسیون هر فضایی را جذاب و دلپذیر می سازد.
بیشتر افراد هم به دلیل همین ویژگی ها آن را برای اتاق خواب استفاده می کنند و حتی هیچ فرشی در اتاق خواب استفاده نمی کنند چون این نوع موکت را کافی می دانند و از آن به عنوان فرش استفاده می کنند
خرید فروش توزیع صادرات عمده انواع موکت پرزبلند و غیره

تولید موکت پرزبلند

شیوه تولید موکت های پرز بلند این گونه است که الیاف به وسیله سوزن‌های ماشین تافتینگ از آستر رویی عبور می‌کنند و توسط قلاب‌های موجود در زیر آستر نگاه داشته شده و با برگشت سوزن‌ها یک حلقه ایجاد می‌شود. بعد از بافته شدن پرزهای موکت در آستر رویی، نوبت آن است که آستر زیرین به وسیله چسب مخصوص به پشت موکت چسبانده شود. کیفیت چسب و مواد به کار رفته تاثیر زیادی بر استحکام موکت و مسائل دیگری نظیر ضد حساسیت بودن آن دارد.
همچنین، یکی از عوامل موثر در تولید یک موکت پرزبلند با کیفیت ، نسبت وزن به سطح موکت است. این نسبت نشان دهنده چگالی موکت و میزان در هم تنیدگی پرزهای به کار رفته در موکت است.
عامل دیگر در تعیین کیفیت موکت پرزبلند ، تراکم تعداد سوزن‌ها در هر اینچ مربع است، که در فرش، به آن شانه می گویند. هر چه تراکم تعداد سوزن‌ها در سطح موکت زیادتر باشد مقاومت آن در برابر کوبیده شدن بیشتر است و در نتیجه عمر آن نیز افزایش می یابد
عامل مهم دیگر در تولید این محصول، ارتفاع پرز در موکت تافتینگ است که ضخامت موکت پرزبلند را نشان می‌دهد. پرزها باید در عین حال که ارتفاع دارند و نرم هستند، در برابر کوبیده شدن نیز مقاوم باشند. درواقع پرزهای موکت در فرآیند ریسندگی باید به اندازه کافی تابیده شده و استحکام لازم را پیدا کنند در غیر این صورت با گذشت زمان کوبیده و بدفرم می شوند. این عامل اخیر، همانطور که گفته شد در محصول هر کدام از تولیدکنندگان موکت متفاوت است.

بهتر است برای اطلاعات بیشتر روی این لینک کلیک کنید

خرید فروش توزیع صادرات عمده انواع موکت پرزبلند و غیره

مزایا و معایب موکت پرز بلند

موکت های پرز بلند مانند سایر کفپوش ها مزایا و معایب خود را دارند و با توجه به این مزایا یا معایب است که باید تشخیص دهیم این محصول را کجا استفاده کنیم.
موکت پرزبلند ، به دلیل ضخامت و الیاف آن عایق بسیار خوبی برای صدا و حرارت است. در نتیجه در فصل سرما، خانه‌هایی را که خیلی سرد هستند، گرم می‌کند. یا با توجه به همین مزیت، برای مکان های پررفت وآمد یا مکان هایی مناسب است که سر و صدا در آن جریان دارد.
در کنار این مزایا، بد نیست بدانید که موکت های پرزبلند فضا را کوچکتر نشان می‌دهند و بنابراین برای مکان هایی با مساحت کم چندان توصیه نمی‌شود. با این حال می‌توانیم موکت های پرز بلند را با خیال راحت در فضاهای وسیع تر نصب کنیم. اما مساله نظافت سخت این محصول، عیبی است که هم شامل حال اتاق های کوچک می‌شود و هم شامل حال اتاق‌های بزرگ.
درواقع به دلیل بلند بودن پرزهای این نوع موکت، آشغال و گرد و غبار در این محصول بیشتر نفوذ کرده و جارو کردن و نظافت آن را به طور طبیعی سخت تر می‌سازد.
البته اگر به ارتفاع پرز موکت توجه کنید و موکتی با ارتفاع پرز کمتر و تراکم بالاتر خریداری کنید، می توانید این مشکلات را به حداقل برسانید. همچنین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که خانه تان را زود به زود جارو می کنید، می‌توانید از این ایراد صرف نظر کنید.

موکت پرز بلند اتاق کودک

موکت طرح کات B
انتخاب موکت پرزبلند یا پرز کوتاه برای اتاق خواب کودک کمی چالش برانگیز است. بدون شک موکت پرزبلند به دلیل نرمی و لطافت خاصی که دارد برای اتاق کودکان مناسب است چون صورت زمین خوردن کودک، آسیبی به فرزندان ما وارد نمی‌شود.
در عین حال، کودکان حساس هستند و نیازهایشان با بزرگسالان کاملاً متفاوت است. گاهی رنگ، گاهی جنس و گاهی سلامتی کودکان به ما اجازه نمی‌دهد که از همین موکت های گرم و رنگ در اتاق خواب کودک استفاده کنیم. چون علاوه بر سلامت جسمی کودکان، سلامت روح آنها را هم باید مد نظر قرارداد
بدانیم که هر موکتی را با هر رنگی در اتاق خوابشان نصب نکنیم.
چه زمانی موکت پرزبلند را در اتاق کودک نصب نکنیم؟
اگر کودک شما آلرژی دارد حتما این مسئله را برای انتخاب موکت اتاق خواب رعایت کنید. در این صورت بهتر است با توجه به میزان آلرژی و حساسیت کودکتان واقع بینانه عمل کنید. تصمیم گیری برای انتخاب موکت اتاق خواب کودک برای افرادی که فرزندانشان آلرژی دارند یا صاحب حیوانات خانگی هستند، دشوارتر از دیگران است.
به طور حتم، موکت پرزبلند اتاق کودک برای کودکی که آلرژی دارد گزینه مناسبی نیست. پس بهتر است قبل از خریداری موکت با پزشک و فروشنده موکت مشورت کنید و اطلاعات دقیقی برای خرید داشته باشید. نکته دیگر اینکه، موکت های پرز بلند به دلیل ارتفاع پرزها خرده ریزه خوراکی یا اسباب را در خود پنهان می کند و این می تواند برای کودک شما خطرناک شود.
از آنجاکه موکت پرز بلند یکی از شیک ترین و راحت‌ترین موکت های بازار کفپوش است، شرکت‌ها و برندهای خارجی در تولید انواع این موکت با هم در رقابتند و هر کدام سعی دارند مدل و طرح تازه تر و جدیدتری را به بازار کفپوش ارائه کند. بنابراین در انتخاب و خرید، گزینه‌های بی شماری پیش رو دارید.

سخن آخر

موکت های پرز بلند هم از نظر اقتصادی ( نسبت به فرش )و هم از نظر تنوع بهترین و با صرفه ترین موکت های کشور به حساب می آید که از طریق تماس با ما میتوانید مشاوره رایگان و بهترین تصمیم برای خرید بگیرید 

برای اطلاع از قیمت موکت های عمده به این کانال مراجعه فرمایید 

میتوانید به شماره 09120647363 برای خرید و مشاوره و اطلاع از قیمت تماس بگیرید .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + هفت =