تشخیص کیفیت موکت, خرید و فروش موکت, صادرات موکت, صادرات موکت به عراق, کاربرد انواع موکت

کاربرد انواع موکت

کاربرد انواع موکت

ما در این بخش به کاربرد انواع موکت مبپردازیم برای بهتر انتخاب کردن بهترین و با صرفه ترین موکت که مطابق سلیقه و شرایط شما عزیزان باشد .

بسیاری از افراد برای محیط‌ های گوناگون در حال استفاده از انواع کفپوش ها هستند.

موکت‌ها از جمله کفپوش هایی هستند که طرفدار های بیشتری دارند و در محیط‌ های گوناگون مثل اتاق‌های خواب ، دفاتر کار خانگی، راه‌پله‌ها، اتاق کودک ، هتل ها ، آشپزخانه و … استفاده می‌شوند

 

بهتر است شما پیش از خرید موکت از موکت فروشی ، انواع موکت را بشناسید و بر اساس نوع نیاز خود، مدل مناسبی از این محصول را تهیه کنید. برای اطلاعات بیشتر از موکت ها به سایت ما سر بزنید .

موکت تایل

از محبوب‌ترین مدل‌های موکت، می‌توان به موکت تایل اشاره داشت. این مدل به شکل مربع و در ابعاد گوناگون طراحی شده که برای استفاده از آن باید تیکه‌های موکت را کنار یکدیگر گذاشت. نکته جالبی که در رابطه با این موکت وجود دارد و می‌توان به آن اشاره داشت، طراحی این موکت در رنگ‌بندی گوناگون و جذاب است؛ بنابراین شما می‌توانید با هر سلیقه‌ای از این مدل موکت در محیط مورد نظر خود استفاده کنید و به فضایی که در آن هستید، جلوه جذاب و زیبایی ببخشید.

 برای استفاده این موکت ها میتوان گفت موکت‌های تایل از مقاومت و پایداری به نسبت بالایی برخوردار هستند و از همین جهت می‌توان آن‌ها را در بسیاری از محیط‌ها استفاده کرد. همچنین شما می‌توانید از این موکت به عنوان موکت اداری نیز استفاده کنید و آن را به راحتی با محیط اداره و دفتر کار خود هماهنگ سازید و برای اتاق کودکانتان با توجه به اینکه هم تنوع رنگ و مقاومت پایداری بسیاری را دارا هستند بسیار مناسب بوده .

مزیت‌های استفاده از موکت تایل

  • قابل استفاده برای امکان مختلف (از جمله مراکز تجاری ، ادارات ، فرودگاه ، مدارس ، سالن های ورزشی ، هتل و …)
  • نصب آسان (تولید در مدل های چسب دار و بدون چسب)
  • حمل و نقل آسان به دلیل کوچکی قطعات
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • تنوع بالای طرح و رنگ
  • طول عمر بالا
  • نظافت راحت
  • مقاومت بالا

 

موکت کبریتی

از دیگر انواع موکت که قدمتی طولانی‌تر نسبت به دیگر مدل‌ها دارد، می‌توان به موکت کبریتی اشاره کرد. این مدل از موکت در بسیاری از محیط‌ها مورد استفاده قرار گرفته است و بسیاری از افراد برای محیط‌ های گوناگون اعم از منازل مسکونی، سالن‌های اجتماعی، برخی از مراکز اداری و … از این مدل موکت استفاده می‌کنند.

باید متذکر شد که موکت کبریتی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین انواع موکت به حساب می‌آید که بافت گره‌ای و سختی نیز دارد. از همین جهت نمی‌توان از این موکت انتظار نرمی و لطافت داشت. البته از طرفی دیگر می‌توان به مقاومتی که دارد اشاره کرد که این موضوع خود نیز از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که می‌توان بر روی سطحی که این موکت قرار دارد، به راحتی اجسامی را قرار داد.

مزیت‌های استفاده از موکت کبریتی

1. مهم‌ترین ویژگی و مزیتی که این نوع موکت داراست مقاومت بالا آن است. این موضوع به شما این اجازه را می‌دهد که از این موکت در فضاهایی که تردد بیشتر از سایر قسمت‌ها به نظر می‌رسد، استفاده کنید.

2.  می‌توان این موکت را به سبب طراحی ساده و یکدستی که دارد، در هر فرم و اندازه‌ای برش دهید و از آن استفاده کنید.

3.  شیوه تمیز کردن این موکت است که شرایط بسیاری راحتی را برای شما به همراه خواهد داشت.

میتوانید برای اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید .

موکت نایلونی

نایلون یکی از پرکاربردترین جنس‌های موکت به حساب می‌آید که در برابر لکه و پوسیدگی بسیار مقاوم است؛ به طوری که از آن در محیط‌ هایی چون هتل استفاده می‌شود. البته  بهتر است بدانیم موکت‌ها در ساخت خود از نایلون برخوردار هستند تا کیفیت و مقاومت لازم را داشته باشند.

مزیت‌های استفاده از موکت نایلونی

1. موکت‌های نایلونی از مقاومت و کیفیت مناسبی برخوردار هستند؛ بنابراین می‌توان از آن‌ها در صورت نگهداری درست بین 12 تا 15 سال استفاده کرد.

2. این مدل از انواع موکت از لطافت بالایی برخوردار است و این موضوع در کنار قیمت به‌صرفه این محصول سبب شده که طرفداران بیشتری پیدا کند و بسیاری از افراد به استفاده از آن بپردازند.

میتوانید برای اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید .

موکت پرز بلند

موکت پرز بلند از جمله موکت‌هایی به حساب می‌آید که استفاده از آن حس و حال متفاوتی به شما می‌دهد؛ بنابراین اگر تمایل دارید روی یک سطح نرم و گرم قدم بردارید، انتخاب موکت پرز بلند انتخاب مناسبی به نظر می‌رسد. همچنین باید بدانید که این مدل از موکت به دلیل ضخامت بالایی که دارد، مثل فرش به نظر می‌رسد و می‌توانید از آن به عنوان یک فرش برای محیط مورد نظر خود استفاده کنید. دقت داشته باشید که این موکت برای محیط‌های سردسیر نیز مناسب به نظر می‌رسد و استفاده از آن می‌تواند کف محیط را به خوبی گرم کند.

مزیت‌های استفاده از موکت پرز بلند

1. استفاده از این موکت به محیط مورد نظر شما زیبایی و جذابیت بالایی می‌بخشد.

2. می‌توانید از این مدل موکت به عنوان عایق گرما، سرما و صدا نیز استفاده کنید.

3. استفاده از موکت پرز بلند امنیت بیشتری را به محیط می‌دهد و شما می‌توانید با استفاده از این مدل، محیط امنی را برای خود به وجود آورید.

میتوانید برای اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید .

موکت پشمی

موکت پشمی یکی از انواع موکت گران قیمت و لوکس به حساب می‌آید که طرفداران مخصوص به خود را دارد و از آنجایی که جنس آن طبیعی است و ماندگاری بالایی دارد، بهترین انتخاب برای افرادی به حساب می‌آید که به مواد شیمیایی حساس هستند یا به چنین موادی آلرژی دارند. البته توجه داشته باشید که این مدل از موکت در میان انواع موکتی که در بازار موجود است، به مراقبت بیشتری نیاز دارد و اگر به این موضوع توجه نشود، طول عمر موکت کم می‌شود.

مزیت‌های استفاده از موکت پشمی

1. از مهم‌ترین ویژگی و مزیت این مدل از موکت، می‌توان به سازگاری آن با محیط زیست اشاره کرد.

2. این موکت به گونه‌ای طراحی شده که در مقابل آتش گرفتن مقاوم است.

3. این موکت در صورت کثیف شدن به راحتی و آسانی تمیز می‌شود و مقاومت بالایی دارد؛ البته توجه داشته باشید که مراقبت‌های لازم برای نگهداری از این موکت را انجام دهید تا بهترین استفاده را از این مدل ببرید.

موکت‌های طرحدار

از دیگر انواع موکت می‌توان به مدل طرحدار اشاره کرد. استفاده از چنین موکتی به محیط و فضا جلوه زیبا و جذابی می‌بخشد؛ حتی می‌توانید با یک انتخاب مناسب، محیط اتاق را به گونه‌ای طراحی کنید که بزرگ‌تر به نظر برسد. استفاده از موکت طرحدار می‌تواند انتخاب مناسبی برای اتاق کودک شما باشد و از آنجایی که امروزه طرح‌هایی گوناگونی در بازار موجود هستند، انتخاب راحتی پیش روی شما خواهد بود.

کاربرد انواع موکت کاربرد انواع موکت کاربرد انواع موکت

نمونه هایی از موکت های طرح دار بازرگانی نرم کف

در آخر

بازگانی نرم کف صادرات و خرید و فروش و توزیع عمده تمام مدل های موکت را داراست.

در زمینه صادرات موکت برای مشاوره و اطلاع از قیمت های موکت های عمده بازرگانی نرم کف با ما تماس بگیرید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =