خرید و فروش موکت, صادرات موکت

خرید و فروش انواع موکت

خرید و فروش انواع موکت

انواع موکت با قیمت های بسیار مناسبی در این مجموعه خرید و فروش میشود.

موکت در مناطقی از کشورمان توسط دستگاه های پیشرفته موکت سازی تولید میشود و در انواع و رنگ ها و طرح های متنوعی به بازار عرضه میشود .

موکت دارای دولایه پشتیبان میباشد،که یک لایه آن جرء ذات موکت میباشد و لایه دوم به عنوان پشتیبان دوم محسوب میشود .

در بخش زیر به انواعی از لایه های پشتیبان از جنس های متفاوت میپردازیم

اگر مایل هستید درباره موکت های بازرگانی نرم کف اطلاعاتی کسب نمایید بر روی این لینک کلیک کنید 

انواع لایه های پشتیبان موکت از نظر جنس

  1. لایه پشتیبان از جنس الیاف مصنویی بافته شده : که پس از تولید موکت توسط پرس گرم به پشت موکت چسبانده میشود که در برابر رطوبت مقاوم است در افزایش عمر موکت تاثیرگذار است
  2. لایه پشتیبان از جنس pvc یا  وینیل : این نوع از لایه پشتیبان ثانویه بیشتر برای موکت های تایل مورد استفاده قرار میگیرد در این گروه از موکت ها لایه وینیل یا pvc به صورت گرم شده پشت موکت نصب میشود و بسیار انعطاف پذیر میباشد ودر فضا های پر تردد استفاده میشود.
  3. لایه پشتیبان موکت از جنس فوم : فوم ماده ای مصنویی است که به عنوان عایق صوتی و حرارتی عملکردی بسیار مناسب دارد موکت هایی که در آنها از فوم استفاده میشود بسیار نرم و راحت هستند و در هنگام نصب آنها نیازی به زیرلایه وجود ندارد .
  4. لایه پشتیبان موکت از جنس ژل فوم : ژل فوم ماده ای محکم با دوام و در عین حال انعطاف پذیر است که به عنوان لایه پشتیبان و بکینگ موکت مورد استفاده قرار میگیرد ژل فوم علاوه بر انعطاف پذیری به آب و رطوبت مقاوم بوده و کاملا ضد لغزش است این لایه برای موکت های رانر ( موکت کناری ) و همچنین فرش ها بسیار مناسب است.
  5. لایه پشتیبان از جنس منسوج نبافته (لایه نمدی ) : لایه های نمدی یکی از پرکاربردترین انواع منسوج ها در صنایع مختلف و از جمله در صنعت موکت سازی میباشد علاوه بر این که از آنها برای تولید موکت های نمدی استفاده میشود لایه تولید شده از این منسوجات به عنوان پشتیبان و بکینگ نیز بسیار مورد استفاده قرار میگیرند.
  6. لایه پشتیبان موکت از جنس قیر : قیر یکی دیگر از اصلیترین مواد و متریال هایی است که به عنوان لایه پشتیبان در موکت ها و مخصوصا موکت های تایل مورد استفاده قرار میگیرد البته قیر مورد استفاده در صنایع موکت سازی قیری اصلاح شده است که حاوی ترکیباتی از مواد پلیمری و پلاستیک ها است ، قیر اصلاح شده به عنوان لایه پشتیبان به صورت مذاب و با وزن و حرارت کنترل شده به موکت اضافه میشود  قیر نیز نسبت به رطوبت مقاوم بوده و یکی از مهمترین نکاتی که درمورد قیر به عنوان لایه در موکت مورد توجه قرار میگیرد امکان بازیافت کامل آن است.
خرید و فروش انواع موکت

این عکس مربوط به لایه های پشتیبان موکت است که با توجه به این عکس همانطور که گفتیم باعث استحکام و مقاومت بسیار بالای موکت میشود

 سخن پایان 

جنس لایه پشتیبان در کیفیت و دوام و کارآیی موکت ها بسیار حائز اهمیت ویژه ای است ، در انتخاب موکت نقش پررنگ و بسزایی ایفا میکند

 

اگر مایل هستید از قیمت انواع موکت های عمده بازرگانی نرم کف اطلاع حاصل یابید به این کانال مراجعه فرمایید 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 13 =